Søk

Søk

    SA1NT Moto - herre - SALG

    SA1NT - herre - SALG

    SA1NT - dame - SALG

    SA1NT - accessories - SALG

    Alle Pressio produkter

    Pressio - herre

    Pressio - dame

    Pressio - unisex

    Pressio - salg

    BYTTE OG RETUR

    Bytte og retur

    Hos oss har du 30 dager åpent kjøp.

    Slik gjør du:

    Gå inn på denne linken her hvis du har registrert deg som kundeDa kommer du inn på kontoen din hvor du kan se alle dine bestillinger. Gå inn på bestillingen det gjelder og hak av varen(e) du ønsker å returnere. Følg beskrivelsen som står på siden for å fullføre. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.

    Eller du kan følge beskrivelsen her:

    Fyll ut returskjemaet - kryss av for « bytte/retur ».

    Mangler du returskjema, send oss en mail: info@smart4u.group Husk å sende oss ditt ordre nummer.

    Det er helt opp til deg hvordan du vil sende pakken – vi anbefaler å bruke returetiketten fra oss. Send oss en mail om at du ønsker å returnere så sender vi deg returetikett på mail. info@smart4u.group
    Det koster kr. 70,- å sende med vår returetikett. Vi trekker det fra beløpet som refunderes.

    Pakk inn varene sammen med returskjema.
    Klistre så returetiketten du fikk med i pakken utenpå.

    Med vår returetikett fra Bring må pakken leveres til et utleveringssted som samarbeider med Bring.

    Når vi har behandlet din retur (det tar vanligvis 1-2 uker) vil du få en e-post fra oss.
    Ved ubetalt faktura vil varen(e) bli slettet fra din faktura.
    Om du har betalt din faktura, eller betalt med kort, vil Klarna ta kontakt for tilbakebetaling (dette tar vanligvis 7-14 virkedager etter returen er behandlet).
    For å unngå purregebyr på varer du har sendt tilbake må du ta kontakt med Klarna eller logge inn på www.klarna.no. Her kan du i tillegg få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon. Kunden er selv ansvarlig for eventuelle purregebyr.

    Pakken sendes til:

    SMART4U Group AS
    Hoffsveien 92
    0377 Oslo


    Vilkår

    For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt, merker eller pels fra husdyr.

    Dersom du returnerer en brukt vare, vurderer vi varens verdireduksjon, og tilbakebetaler varens brukte verdi. En vare uten originalemballasje, merkelapper eller med lukt/merker/pels vil anses som brukt og hele beløpet vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling.

     

    Bytte? Slik gjør du:

    1. Legg inn ny bestilling i nettbutikken på de varene du ønsker å bytte til.

    2. Fyll ut returskjemaet og kryss av for ”retur” i returårsak. Fest returetiketten godt synlig utenpå returpakken din. Den får du per mail når sender oss mail. info@smart4u.group

    3. Har du en returetikett fra Bring må pakken leveres til et utleveringssted som samarbeider med Bring. Ta vare på kvitteringen du får på SMS inntil du har fått mail fra oss om at returen din er ferdig behandlet.

    Det koster kr. 70,- å benytte seg av returetiketten.
    Dette trekkes fra beløpet som refunderes.

    Om du har handlet en vare på kampanje eller til rabattert pris i første omgang og ønsker å bytte størrelse, sender du en epost til vår kundeservice for å få samme pris på din nye bestilling med riktig større. Obs! Gjelder kun bytte av størrelse, ikke farge/modell. E-posten sendes til info@smart4u.group

    Har du allerede betalt for de returnerte varen(e) vil du få pengene refundert så snart vi har behandlet din retur (1-2 uker behandlingstid). Klarna har i tillegg en behandlingstid på 7-14 virkedager for refundering. Har du ikke betalt er det viktig at du går inn på www.klarna.no og registrerer retur, slik at du unngår purregebyr. Kunden står selv ansvarlig for å unngå purregebyrer.

    Byttebestillingen din betaler du som normalt.